Just another free Blogger theme

utorak, 2. travnja 2013.

     Čech: Drago mi je jer je većina ljudi loptu vidjelo u golu


Sa sigurnošću se može reći da je golman Chelseaja Petr Čech jedan od najzaslužnijih igrača za pobjedu Chelseaja nad Manchester Unitedom, te prolazak Plavaca u polufinale FA kupa.  

Trenutak u kojem je češki golman sačuvao mrežu svog tima nakon šuta Chicharita Hernandeza prelomio je meč, te se Crveni đavoli psihički do kraja meča nisu uspjeli usredotočiti i doći do poravnanja.
"Bila je to odlična lopta s krila i Javier je dobro reagovao poslavši loptu u gol. Reagovao sam koliko sam mogao brzo, ostavivši lijevu ruku da radi posao. Želio sam pokriti što je moguće više prostora i srećom, uspio sam je dohvatiti", kazao je Čech.
"Znao sam prije ubačaja da je Hernandez tu, tako da sam znao da trebam biti jako brz da bih stigao tamo. To mi je omogućilo da odbranim. Bio je to važan trenutak na utakmici. Siguran sam da je većina ljudi već vidjela tu loptu u golu, tako da mi je posebno drago što sam je uspio izbaciti van", dodao je on.




Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 komentari:

Objavi komentar