Just another free Blogger theme

subota, 23. ožujka 2013.

Trener madridskog Reala Jose Mourinho pohvalio je makedonskog napadača Gorana Pandeva zbog iskrenosti i snage koju je pokazao u raskrinkavanju Međunarodne nogometne federacije (FIFA)…


 

Podsjetimo, Mourinho je prije nekoliko dana uzburkao duhove, izjavivši da mu je nekoliko igrača reklo da je glasalo za njega u FIFA-inom izboru za trenera godine, ali su glasovi pripisani drugim kandidatima. Nakon toga se javio Pandev i otkrio kako je on, kao kapetan Makedonije, glasao za Mourinha, ali je FIFA njegove glasove drugačije raspodijelila. FIFA je na to odgovorila objavom faksa s potpisom Pandeva na kojem se vidi da Makedonac nije dao ni bod Mourinhu. No, napadač Napolija tvrdi da to nije njegov potpis, a portugalski stručnjak mu vjeruje.

- Pandev je bio jedan od igrača koji me je zvao i rekao mi da je glasao za mene. Ostali žele ostati anonimni, što ću respektirati. Cijenim Goranovu iskrenost i snagu - rekao je Mourtinho novinarima u svome rodnom Setubalu i dodao:

- Moja je namjera bila objasniti zašto se nisam pojavio na svečanosti FIFA-e, a ne zašto nisam osvojio nagradu. Vjerojatno ionako ne bih pobijedio, ali stvari su mi sada jasne i nitko me ne m
ože kritizirati. Točka!


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 komentari:

Objavi komentar