Just another free Blogger theme

nedjelja, 24. ožujka 2013.

Luiz Felipe Scolari se krajem studenog prošle godine vratio na dužnost izbornika brazilske nogometne reprezentacije, a u ponedjeljak ga čeka povratak na Stamford Bridge, gdje je svojedobno bio na klupi Chelseaja. Brazilci će se u Londonu u prijateljskoj utakmici sresti s Rusijom, što je bilo povod i da se Scolari prisjeti svojih sedam mjeseci u engleskom klubu...


Kraće od cijele sezone, Luiz Felipe Scolari je od jula 2008. do otkaza u februaru '09. obavljao dužnost menadžera Chelseaja, a u ponedjeljak će se vratiti na Stamford Bridge. Na tom londonskom stadionu će se u prijateljskoj utakmici sresti Brazil i Rusija, što će biti novi pripremni test za Scolarija i brazilske reprezentativce uoči Svjetskog prvenstva kojem će dogodine biti domaćini.
Kako se vraća na mjesto na kojem je radio prije nešto više od četiri godine, bila je to prilika i da se brazilski izbornik prisjeti vremena u Chelseaju. "Mislim da to razdoblje nije bilo tako loše kao što su ljudi govorili", komentirao je Scolari: "To pokazuju brojevi, dokaz su utakmice koje smo dobili."
Bez previše vremena da napravi nešto značajnije, bivši trener Chelseaja smatra da u Londonu nije dobio dovoljno dobru priliku. "No, tako je odlučilo vodstvo kluba", rekao je: "Gdje god da radim, ja sam samo dio momčadi i ako netko misli da ne obavljam posao dobro, mogu mi dati otkaz. To se događa svugdje i to prihvaćam."
"Uživao sam u razdoblju u Chelseaju, bio sam sretan dok sam bio ovdje. Bilo je to sjajno iskustvo, jedno od takvih koje sam prošao u životu", zaključio je Scolari.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 komentari:

Objavi komentar