Just another free Blogger theme

utorak, 26. ožujka 2013.

Čileanac Alexis Sanchez nije baš u najboljoj formi ove sezone. Napadač Barcelone igra jako loše pa se sve više priča o njegovom odlasku iz Katalonije.



Čileanac je na radaru klubova iz Serije A, Juventusa i milanskog Intera, ali čini se da Sanchez ne želi napustiti redove Barcelone. "Jako sam sretan u Barceloni. Osjećam se potrebnim i važnim, kako u klubu, tako i u reprezentaciji," rekao je Sanchez.
Dodao je Sanchez da on vjeruje da može donijeti prevagu u ekipi, te da može donosti pobjede svojim timovima. "Znam kakav sam tip igrača. Znam da sam odličan igrač i da mogu donosti pobjede. I dalje sam jedan od najboljih igrača, čak i kada ne postižem golove," rekao je Sanchez.



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 komentari:

Objavi komentar