Just another free Blogger theme

četvrtak, 14. ožujka 2013.


Badelj: "Posve mi je jasno da sam dvije-tri utakmice u nastavku prvenstva odigrao zaista kriminalno"Hrvatski nogometni reprezentativac Milan Badelj komentirao je klupsku formu u posljednjih nekoliko tjedana i nadolazeći okršaj protiv Srbije. Svjestan je da nije pružio najbolja izdanja u nedavnim susretima, no odlučan je u namjeri da se vrati na staro. Srbiju smatra opasnim protivnikom koji, međutim, ipak nema veliku zvijezdu. Brza prilagodba na njemački nogomet pa (kratkotrajna) kriza forme. Tako bi se moglo sažeti novo poglavlje u karijeri bivšeg veznjaka Dinama Milana Badelja koji je Zagreb zamijenio Hamburgom gdje je postao standardan član HSV-a. U posljednje je vrijeme pružio nekoliko slabijih nastupa i svjestan je da se mora poboljšati. "Sigurno je dolazak uz manju pompu bio značajan u mojoj prilagodbi jer je pritisak ipak bio manji. Mogao sam u miru hvatati konce novog okruženja i sada, kada se osvrnem i izuzmem ove dvije-tri slabe partije, mislim da mogu biti zadovoljan novim početkom." "Naravno da ne moram čitati novine kako bih se dodatno uvjerio u ono što mi je posve jasno; dvije-tri utakmice u nastavku prvenstva zaista sam odigrao kriminalno. No očekivalo se da ću doći u slabiji dio sezone. Srećom, čini se da je period kratko trajao jer protiv Stuttgarta je sve to već izgledalo bolje", rekao je hrvatski reprezentativac za Sportske novosti. Klupsku karijeru Badelj će nakratko ostaviti po strani jer se sprema veliki kvalifikacijski okršaj protiv Srbije na Maksimiru idući petak. "Dolazi ona prava, ozbiljna, emotivna utakmica, zaista jedna od onih kojih baš nemaš priliku mnogo puta osjetiti u karijeri", najavljuje Miki. Reprezentaciju Srbije Badelj ocjenjuje ozbiljnim suparnikom koja te lako može zeznuti ako se opustiš na trenutak, što znači, kako kaže, da su opasan protivnik. "Radi se o klasičnoj balkanskoj momčadi koja možda osim obrane nema neku veliku individualnu zvijezdu, ali je spremna prevariti, podvaliti, driblati, zbuniti... Dobra reprezentacija, ali mislim da smo mi ipak kvalitetniji jer, osim što smo kompetentnija momčad u posljednje vrijeme, mi imamo u širinu, pogotovo u vezi i napadu. To je naša velika prednost", rekao je.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 komentari:

Objavi komentar